Навіть якщо дитина не розмовляє, ви можете налагодити комунікацію з нею. Це буде трохи складніше, ніж зазвичай, але це цілком можливо. І ми вам допоможемо!
Практичний семінар «Альтернативна комунікація в роботі з дітьми з РАС. Метод PECS» буде корисний:
- фахівцям, що працюють із дітьми з особливими освітніми потребами та особливостями розвитку (психологам, дефектологам, логопедам)
- батькам особливих дітей
Тривалість семінару - 14 академічних годин.
ПРОГРАМА ПРАКТИЧНОГО СЕМІНАРУ:
День перший:
- Як навчити дитину спілкуватися з нами? Види альтернативних комунікацій
- Переваги і недоліки кожного з видів
- Чому метод PECS вважається найбільш поширеним і ефективним для невербальних дітей з РАС
- Страхи і стереотипи: розбираємо кожен з них
День другий:
- Ефективна методика введення PECS (етапи введення)
- З чого починати введення PECS. Із чим можна зіткнутися
- Як уникнути основних помилок при введенні
- 1 та 2 етапи введення PECS в теорії і, звичайно, практика
Після проходження практичного семінару ВИ БУДЕТЕ ЗНАТИ:
- які бувають альтернативні методи комунікаціїереваги і недоліки кожного з них
- які переваги і недоліки у кожного з них
- чому метод PECS вважається найбільш поширеним і ефективним для невербальних дітей з РАС
- як уникнути основних помилок при введенні PECS
- як пов'язані між собою PECS і мовні навички
ВИ НАВЧИТЕСЯ:
- діагностувати індивідуальні особливості введення PECS для кожної дитини
- попереджати перешкоди введення альтернативної комунікації PECS
- Підбирати картки для початкового етапу введення альтернативної комунікації
ПРИДБАЄТЕ ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ:
- введення перших двох етапів альтернативної комунікації PECS
Наприкинці семінару видається сертифікат із вказаною кількістю годин.
Возврат к списку