Альтернативна комунікація в роботі з дітьми з РАС. Метод PECS

Альтернативна комунікація в роботі з дітьми з РАС. Метод PECS Навіть якщо дитина не розмовляє, ви можете налагодити комунікацію з нею. Це буде трохи складніше, ніж зазвичай, але це цілком можливо. І ми вам допоможемо!

Практичний семінар «Альтернативна комунікація в роботі з дітьми з РАС. Метод PECS» буде корисний:

  • фахівцям, що працюють із дітьми з особливими освітніми потребами та особливостями розвитку (психологам, дефектологам, логопедам)
  • батькам особливих дітей

Тривалість семінару - 14 академічних годин.



ПРОГРАМА ПРАКТИЧНОГО СЕМІНАРУ:

День перший:

  • Як навчити дитину спілкуватися з нами? Види альтернативних комунікацій
  • Переваги і недоліки кожного з видів
  • Чому метод PECS вважається найбільш поширеним і ефективним для невербальних дітей з РАС
  • Страхи і стереотипи: розбираємо кожен з них

День другий:

  • Ефективна методика введення PECS (етапи введення)
  • З чого починати введення PECS. Із чим можна зіткнутися
  • Як уникнути основних помилок при введенні
  • 1 та 2 етапи введення PECS в теорії і, звичайно, практика

Після проходження практичного семінару ВИ БУДЕТЕ ЗНАТИ:

  • які бувають альтернативні методи комунікаціїереваги і недоліки кожного з них
  • які переваги і недоліки у кожного з них
  • чому метод PECS вважається найбільш поширеним і ефективним для невербальних дітей з РАС
  • як уникнути основних помилок при введенні PECS
  • як пов'язані між собою PECS і мовні навички

ВИ НАВЧИТЕСЯ:

  • діагностувати індивідуальні особливості введення PECS для кожної дитини
  • попереджати перешкоди введення альтернативної комунікації PECS
  • Підбирати картки для початкового етапу введення альтернативної комунікації

ПРИДБАЄТЕ ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ:

  • введення перших двох етапів альтернативної комунікації PECS

Наприкинці семінару видається сертифікат із вказаною кількістю годин.

Возврат к списку