Небажана поведінка у дитини з РАС: як побудувати роботу

Небажана поведінка у дитини з РАС: як побудувати роботу Дитина ігнорує ваші прохання та вказівки, відмовляється від зайнять, кричить, розкидує речі, шкодить собі та оточуючим...

Що із цим робити? Як поводитись? І чи можна цього взагалі запобігти?

Тренінг «Небажана поведінка у дитини з РАС: як побудувати роботу» буде корисний:

  • фахівцям, що працюють із дітьми з особливими освітніми потребами та особливостями розвитку (психологам, корекційним педагогам, логопедам)
  • батькам особливих дітей



ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ:

День перший:

  • Яка поведінка дитини з РАС і аутизмом є небажаною або проблемною і звідки з'являється.
    • Попередні умови і тригери.
    • Наслідки, які формують поведінку.
  • Навіщо дитина із РАС або аутизмом це робить.
    • Функції поведінки дитини з РАС і аутизмом.
    • Як визначити функцію поведінки.
  • Що робити після того, як провели оцінку поведінки дитини з РАС і аутизмом.
    • Запобігання виникненню.
    • Альтернативна і позитивна поведінка.

День другий:

  • Формування і закріплення бажаної поведінки у дитини з РАС або аутизмом.
    • Пошук і створення підкріплень.
    • Перехід від штучних підкріплень до природніх.
  • Системна робота з поведінкою в команді.
    • Підготовка плану поведінкового втручання.
    • Оцінка ефективності та розподіл зон відповідальності.
  • Мінімізація заохочення проблемної поведінки і забезпечення безпеки.
    • Структуризація середовища.
    • Безпека в роботі з небезпечною поведінкою дитини з РАС і аутизмом.

Після проходження тренінгу ВИ БУДЕТЕ ЗНАТИ:

  • як зрозуміти дитину з РАС, чому вона може не йти на контакт та що з цим робити
  • чим викликані страннощі у поведінці дитини із РАС

ВИ ЗМОЖЕТЕ:

  • визначати та використовувати у навчанні та спілкуванні сильні сторони дитини із РАС
  • реалізовувати задачі навчальної програми дитини
  • зорієнтуватися у тому, яка саме командна робота потрібна для допомоги у навчанні дитини із РАС
  • підвищити свою готовність до роботи із дітьми, що «погано» поводяться із будь-яких причин
  • використовувати отримані знання та навички для підтримання дисципліни на занятті

На тренінгу ми розглянемо практичні ситуації і приклади роботи з дітьми з особливостями розвитку. Для кращого розуміння буде використовуватися відео занять, а також практична робота в групах і парах.

Тривалість тренінгу - 14 академічних годин.

Наприкинці тренінгу видається сертифікат із вказаною кількістю годин.

Возврат к списку