«Запуск» мовлення дітей, які не розмовляють

«Запуск» мовлення дітей, які не розмовляють У нашому суспільстві панує переконання: якщо дитина не говорить, окрім логопеда ніхто не в змозі лопомогти їй здолати цю проблему. Ми зруйнуємо цей стереотип та покажемо вам основу мовлення – фундамент, на якому формується мовлення дитини.

Досвід, яким ми поділимось із вами на тренінгу, надасть фахівцям будь-яких напрямків та батькам можливість долучитись до роботи над «запуском» мовлення, а логопедам - зробити свої заняття більш ефективними.

ТРЕНІНГ БУДЕ КОРИСНИЙ:

  • корекційним фахівцям ВСІХ напрямків (психологам, дефектологам, логопедам, фахівцям з сенсорної інтеграції та адаптивної фізкультури)
  • батькам дітей з особливостями розвитку


НА ТРЕНІНГУ МИ:

  • поділимося з учасниками своїм досвідом «запуску» мовлення
  • розглянемо кейси, техніки, методики, лайфхаки, які дозволяють ефективно працювати з розвитком мовленнєвих навичок дитини
  • відповімо на ваші питання

Після проходження тренінгу ВИ БУДЕТЕ ЗНАТИ:

  • що необхідно, щоб мовлення з'явилося?
  • що сім'я і близьке оточення можуть зробити, щоб допомогти дитині заговорити?
  • мовлення = комунікація?
  • як грати з дитиною, щоб вона заговорила?

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ:

  • Що таке мовлення? Відмінність мовлення від комунікації.
  • Початок роботи. Обстеження та діагностика.
  • Розвиток домовленнєвих навичок.
  • Розвиток мовленнєвих навичок. Вчимося говорити граючись і вструктурній діяльності.
  • Роль співпраці та комунікації в розвитку мовлення.
  • Послідовне формування і розвиток мовленнєвих навичок.

Наприкінці тренінгу видається сертифікат.

Возврат к списку